Je personeelsadministratie netjes inrichten, maar geen idee waar te beginnen? Leg in een paar uur per week de basis voor je HR met dit slimme stappenplan
Je personeelsadministratie netjes inrichten, maar geen idee waar te beginnen? Leg in een paar uur per week de basis voor je HR met dit slimme stappenplan
Je personeelsadministratie netjes inrichten, maar geen idee waar te beginnen? Leg in een paar uur per week de basis voor je HR met dit slimme stappenplan
Je runt een succesvol bedrijf
Je stuurt een klein team aan van maximaal 10 medewerkers
Met veel verstand van zaken, maar niet van personeelszaken
Goed georganiseerd maar vaak teveel tijd kwijt aan het oplossen van personeelsvragen
Het liefst wil je verder groeien en misschien is het zelfs wel noodzakelijk om de concurrentie voor te blijven
Je vindt het lastig om inzicht te krijgen in de wettelijke verplichtingen die voor jou als werkgever gelden
Je hier voldoende in verdiepen blijkt tijdrovend. Kostbare tijd die door andere belangrijke dingen wordt opgeslokt
Helaas is er ook nog niet voldoende budget beschikbaar voor het aannemen van een dure HR professional
Je weet niet waar je de juiste informatie kunt vinden. Online verdwaal je door het grote aanbod. Je blijft continue met vraagtekens zitten....oftewel altijd een bepaalde onrust in je hoofd...
Alle succesvolle ondernemers lopen hier tegenaan. Het punt waarop je besluit dat je verder moet professionaliseren. ook op personeelsgebied.
Alleen dan kun je onbezorgd ondernemen en blijven groeien!
Je runt een succesvol bedrijf
Je stuurt een klein team aan van maximaal 10 medewerkers
Met veel verstand van zaken, maar niet van personeelszaken
Goed georganiseerd maar vaak teveel tijd kwijt aan het oplossen van personeelsvragen
Het liefst wil je verder groeien en misschien is het zelfs wel noodzakelijk om de concurrentie voor te blijven
Je vindt het lastig om inzicht te krijgen in de wettelijke verplichtingen die voor jou als werkgever gelden
Je hier voldoende in verdiepen blijkt tijdrovend. Kostbare tijd die door andere belangrijke dingen wordt opgeslokt
Helaas is er ook nog niet voldoende budget beschikbaar voor het aannemen van een dure HR professional
Je weet niet waar je de juiste informatie kunt vinden. Online verdwaal je door het grote aanbod. Je blijft continue met vraagtekens zitten....oftewel altijd een bepaalde onrust in je hoofd...
Heel begrijpelijk!
Alle succesvolle ondernemers lopen hier tegenaan. Het punt waarop je besluit dat je verder moet professionaliseren. ook op personeelsgebied.
Alleen dan kun je onbezorgd ondernemen en blijven groeien!
Start dan vandaag nog met het inrichten van de personeelsadministratie
Beperk de risico's voor jou en je personeel op de lange termijn
Met het programma krijg je ook toegang tot een
uitgebreide HR-toolbox:
Nooit meer rommelen of improviseren
Template Documenten
Checklists
Instructies en Handleidingen
Presentaties en Beeldmateriaal
Protocollen en Handboeken
Stappenplannen
Ik had geen idee dat ik zoveel moest regelen voor mijn personeel
Ik had geen idee dat ik zoveel moest regelen voor mijn personeel. Het voelt goed in korte tijd een mooie basis neer te zetten waar we gericht verder mee aan de slag kunnen. Ik merk echt al een positieve verandering in mijn team
Directeur ITzeker
Josy weet waar ze over praat. Ze is volledig op de hoogte van belangrijke personeel gerelateerde kwesties.
Ze legt zaken op een heldere en empathische manier uit en licht haar punten toe wat maakt dat het heel duidelijk is. Ik zou Josy aan ieder mkb-bedrijf aanbevelen die behoefte heeft aan een deskundig persoon op HR-vlak
Michael Meelhuysen
Sr. Accountmanager ITzeker
Direct in de praktijk toepassen
Stap voor Stap begeleiding
24/7 toegang vanaf elke locatie vanaf elke device
Kant en klare Templates
Inmiddels ben ik al ruim 20 jaar actief in de HR wereld, waarvan 8 jaar als zelfstandige.
Als HR-professional in loondienst leerde ik het vak bij grote organisaties als Simac, Philips, ASML en NXP.
Later als freelancer mocht ik verschillende projecten oppakken voor grote en kleinere bedrijven. Zoals Heezen, BAM, Ennatuurlijk, de Vogelbescherming en ParkeerService. Maar ook echt kleine bedrijven zoals ITzeker.
Ik merkte dat ik de kleine bedrijven vanuit mijn ervaring bij 'de grote jongens' heel goed kon helpen met het eenvoudig inrichten van HR-processen die óók werken in het MKB.
Die kennis heb ik nu omgezet naar programma's en diensten die professioneel HR-management bereikbaar maken voor kleinere bedrijven, zonder dat ze daarvoor enorme investeringen in tijd en geld hoeven te doen.
De basis voor de personeelsadministratie op orde
Met een gerust hart verder bouwen aan een mooie toekomst voor jou en je medewerkers
In deze eerste module starten we gelijk praktisch. Je legt een mappenstructuur aan zodat je vanaf nu alle documentatie voor je personeel op een overzichtelijke manier bewaart.
We duiken in het werkoverleg en hoe jij dit populaire personeelsinstrument zo optimaal mogelijk inzet binnen jouw bedrijf.
Daarnaast ontvang je een aantal tips voor het gebruik van sjablonen en handige tools waarmee jij de regie over jouw personeelsadministratie blijft behouden, ook als het personeelsbestand verder groeit. En je start met het verzamelen van bedrijfsgegevens die je regelmatig nodig hebt tijdens het volgen van het programma.
Het Arbobeleid
Een van de belangrijkste verplichtingen voor jou als werkgever staat beschreven in de Arbowet. In deze module sluit je een arbo basiscontract af met een erkende arbodienstverlener.
Je brengt de risico’s voor jou en je personeel duidelijk in kaart. Door het uitvoeren van een Risico Inventarisatie & -Evaluatie. Uit het plan van aanpak komen gerichte actiepunten naar voren waarmee je de risico’s in de maanden die volgen zoveel mogelijk kunt beperken.
De Arbeidsovereenkomst
In deze module check je de huidige arbeidsovereenkomst op een aantal vereiste onderdelen. Om na te gaan of je in de basis voldoet aan de wetgeving. Hierbij is het belangrijk om te achterhalen welke arbeidsvoorwaarden er voor jouw medewerkers gelden.
Ook krijg je een aantal templates tot je beschikking waarmee je vanaf scratch een nieuw contract opstelt, volledig toegespitst op jouw bedrijf en de geldende arbeidsvoorwaarden.
Pak nog een aantal tips mee waar je jouw arbeidsovereenkomst, indien gewenst, het beste juridisch kunt laten checken of wanneer je deze liever in zijn geheel door een jurist wilt laten opstellen.
Het Personeelsdossier
In deze module gaan we de personeelsdossiers voor jouw medewerkers inrichten en de benodigde documenten verzamelen. Je krijgt inzicht in de bewaartermijnen, wat je wel en niet mag of juist moet bewaren in het dossier.
Als je al personeelsdossiers hebt samengesteld voor je medewerkers, dan kun je deze middels een checklist opschonen en/of aanvullen met de ontbrekende (en volgens de wet vereiste) personeelsdocumenten.
De Functiebeschrijving
In deze module werk je met een handige template een functiebeschrijving uit voor de functie van 1 van jouw medewerkers. Je ontdekt hoe je de medewerker in dit traject betrekt (dat is verplicht) en waarom het zo belangrijk is dat je deze basis goed vastlegt.
Eenmaal onder de knie werk je dit ook eenvoudig uit voor de andere functies in de organisatie.
Andere verplichtingen, tips en adviezen
In de laatste module behandelen we nog een aantal belangrijke thema's. Ik geef je waardevolle tips en adviezen voor het regelen van pensioen, verlofregistratie, afsluiten van personeelsverzekeringen en het voldoen aan je scholingsplicht...Maak het jezelf makkelijker en zet in korte tijd flinke stappen zonder al teveel extra inspanning of dure facturen.
In deze eerste module starten we gelijk praktisch. Je legt een mappenstructuur aan zodat je vanaf nu alle documentatie voor je personeel op een overzichtelijke manier bewaart.
We duiken in het werkoverleg en hoe jij dit populaire personeelsinstrument zo optimaal mogelijk inzet binnen jouw bedrijf.
Daarnaast ontvang je een aantal tips voor het gebruik van sjablonen en handige tools waarmee jij de regie over jouw personeelsadministratie blijft behouden, ook als het personeelsbestand verder groeit. En je start met het verzamelen van bedrijfsgegevens die je regelmatig nodig hebt tijdens het volgen van het programma.
In deze module check je de huidige arbeidsovereenkomst op een aantal vereiste onderdelen. Om na te gaan of je in de basis voldoet aan de wetgeving. Hierbij is het belangrijk om te achterhalen welke arbeidsvoorwaarden er voor jouw medewerkers gelden.
Ook krijg je een aantal templates tot je beschikking waarmee je vanaf scratch een nieuw contract opstelt, volledig toegespitst op jouw bedrijf en de geldende arbeidsvoorwaarden.
Pak nog een aantal tips mee waar je jouw arbeidsovereenkomst, indien gewenst, het beste juridisch kunt laten checken of wanneer je deze liever in zijn geheel door een jurist wilt laten opstellen.
Het Personeelsdossier
In deze module gaan we de personeelsdossiers voor jouw medewerkers inrichten en de benodigde documenten verzamelen. Je krijgt inzicht in de bewaartermijnen, wat je wel en niet mag of juist moet bewaren in het dossier.
Als je al personeelsdossiers hebt samengesteld voor je medewerkers, dan kun je deze middels een checklist opschonen en/of aanvullen met de ontbrekende (en volgens de wet vereiste) personeelsdocumenten.
De Functiebeschrijving
In deze module werk je met een handige template een functiebeschrijving uit voor de functie van 1 van jouw medewerkers. Je ontdekt hoe je de medewerker in dit traject betrekt (dat is verplicht) en waarom het zo belangrijk is dat je deze basis goed vastlegt.
Eenmaal onder de knie werk je dit ook eenvoudig uit voor de andere functies in de organisatie.
Een van de belangrijkste verplichtingen voor jou als werkgever staat beschreven in de Arbowet. In deze module sluit je een arbo basiscontract af met een erkende arbodienstverlener.
Je brengt de risico’s voor jou en je personeel duidelijk in kaart. Door het uitvoeren van een Risico Inventarisatie & -Evaluatie. Uit het plan van aanpak komen gerichte actiepunten naar voren waarmee je de risico’s in de maanden die volgen zoveel mogelijk kunt beperken.
Andere verplichtingen, tips en adviezen
In de laatste module behandelen we nog een aantal belangrijke thema's. Ik geef je waardevolle tips en adviezen voor het regelen van pensioen, verlofregistratie, afsluiten van personeelsverzekeringen en het voldoen aan je scholingsplicht...Maak het jezelf makkelijker en zet in korte tijd flinke stappen zonder al teveel extra inspanning of dure facturen.
"It always seems impossible until it's done"
Het Mini programma HR de Basis is specifiek bedoeld voor kleine ondernemers (maximaal 10 medewerkers) die buiten de salarisverwerking nog niks hebben ingericht wat betreft de personeelsadministratie. We gaan echt aan de slag met de basis en vervolgens kan er gekozen worden om een aansluitend programma te volgen waarbij we vervolgstappen gaan maken met betrekking tot in- door en uitstroom van personeel en het in gebruik nemen van de meest geschikte HR software
Het programma zelf duurt 8 weken. Alle modules worden 1 voor 1 vrijgegeven. Soms zit er een week tijd tussen en soms 2 weken. In elke module ontvang je nieuwe content en een stappenplan zodat je precies weet hoe jouw HR to do lijstje er voor de komende weken uitziet. Soms wacht je in de tussentijd op input van anderen. Na 8 weken hebben we in ieder geval alle onderwerpen behandeld en benodigde acties uitgezet.
Uiteraard kun je helemaal zelf het tempo bepalen waarop je de modules doorloopt. Wil jij er langer over doen? Geen probleem, je bent hier helemaal vrij in. De modules blijven altijd voor je beschikbaar dus je bepaalt je eigen tempo.
In principe kun je elke module in 1 of 2 weken tijd afronden. Als je voldoende tijd reserveert om de acties van het stappenplan ook echt uit te voeren. Mijn opzet is om elke dag ongeveer een half uurtje tot drie kwartier aan materiaal aan te bieden. Op die manier is het voor iedereen goed vol te houden. De ene module kost wat meer tijd dan de andere maar dit programma is juist om je op termijn zoveel mogelijk tijd te besparen. Je behaalt het snelste resultaat omdat je het direct in de praktijk brengt.
Zodra de betaling is voldaan, ontvang je gelijk een mail met de inloggegevens voor de ledenomgeving. Kijk hier eens rustig rond en stel jezelf eventueel voor aan de andere leden. De intro van het programma kun je direct starten. Vervolgens worden de volgende modules dagelijks 1 voor 1 vrijgegeven.
Nee, dat is niet mogelijk. Je krijgt toegang tot het programma door eenmalig een betaling te doen via Ideal of Paypal. De factuur ontvang je vervolgens heel snel per mail zodra de betaling verwerkt is.
Ja dat kan. Ik werk met een niet-goed-geld-terug garantie. Als jij echt aan de slag bent gegaan met de eerste twee modules. Als je niet tevreden bent over de methode en/of de inhoud ervan, dan wordt je betaling binnen 14 dagen op je rekening teruggestort. Ik ben overtuigd van het succes van het programma en de toegevoegde waarde die het jou kan bieden. Ik wil alleen positieve en tevreden klanten, die terug blijven komen en het doorvertellen. Mocht het toch echt niets voor je zijn, dan ga ik daar niet geforceerd over doen en krijg jij je geld netjes terug!
Ik werk samen met verschillende experts die elk weer gespecialiseerd zijn in hun eigen vakgebied. Zij houden mij op de hoogte van alle belangrijke ontwikkelingen van de verschillende thema’s die op het HR de Baas programma van toepassing zijn. Indien nodig kan ik hen ook altijd om advies vragen als iets niet helemaal helder is in de praktijk.
Ook ben ik aangesloten bij verschillende erkende HR platforms. Zij leveren informatie die altijd up to date is en voldoet aan de laatste wetgeving. De inhoud wordt opgesteld door juristen.
Alle informatie en linkjes in de modules worden regelmatig gecheckt. Wil dat zeggen dat er nooit iets achterhaald is? Dat zou natuurlijk best wel eens kunnen voorkomen. Uiteraard probeer ik dit te voorkomen en de vertaling van veranderingen naar de praktijk zo snel mogelijk te verwerken.
Dit Programma is NIET theoretisch. Je krijgt geen schoolbank gevoel. Op het internet wordt je overspoeld met informatie over het werken met personeel. Dat maakt het vinden van de juiste ingangen erg lastig.
RESULTAAT
In de programma’s van HR de Baas, gaan we vooral voor resultaat. Zoveel mogelijk in de praktijk aan de slag. Doelgerichte actie.
Daar omtvang je ook de benodigde achtergrond informatie bij. In de vorm van e-books, infographics, instructiefilmpjes en ander beeldmateriaal. Zodat alles meer tot de verbeelding spreekt en beter blijft hangen.
En om je medewerkers zoveel mogelijk te betrekken in het hele traject. Waarmee je ze op het juiste moment kunt informeren bijvoorbeeld tijdens een werkoverleg.
Alleen wat je gaat leren is ondergeschikt aan het resultaat.
Wil je meer kennis? Of wil je alles zo snel mogelijk en goed geregeld hebben? Jij maakt de keuze!
✅ Resultaat zorgt hiervoor! En ik ga jou zoveel mogelijk motiveren en inspireren om aan de slag te gaan en te blijven.
Direct toegang voor: 197 EUR
Schrijf je in via de knop hieronder en ik zie je in de ledenomgeving!
Wil jij graag met een minimale inspanning toch zo snel mogelijk maximaal resultaat behalen? Ga dan het avontuur met me aan. Je doet het niet alleen. We doen het samen!
Eenmaal onderdeel van de HR de Baas Community betekent dat je er nooit meer alleen voor staat. Hoe fijn is dat!
Hoe dan ook ontkom je er niet aan om hier mee aan de slag te gaan. Wil je dit voor een belachelijk lage prijs in korte tijd regelen? Wacht dan niet langer. Let's Go!
Ik ben overtuigd van het succes van het programma en de toegevoegde waarde die het jou kan bieden. Ik wil alleen positieve en tevreden klanten die hun ervaring enthousiast doorvertellen. Mocht het toch echt niets voor je zijn, dan doe ik daar niet geforceerd over. Dan krijg jij je geld netjes terug!